هتل دبی پالم امارات در تور دبی

هتل دبي پالم با داشتن موقعيت مناسب در شهر دبي در خيابان المطينه يکي از بهترين هتل هاي منطقه ديره بشمار ميرود .تمامي پرسنل و کادر خدماتي اين هتل با امکانات موجود شرايطي را فراهم آورداند تا گردشگران تور دبي هتل دبي پالم امارات براي هرنوع سفر کاري يا تفريحي يا نمايشگاهي بر گزينند
فرودگاه بين المللي دبي در فاصله 10 دقيقه اي تا اين مرکز اقامتي واقع شده که براي سهولت در رفت و آمد ترانسفر رفت و برگشت رايگان در نظر گرفته شده است . علاوه بر فرودگاه ، براي ساحل و تعدادي از مراکز خريد نيز اين شاتل موجود است . يکي از نکات مهم ديگر در ارتباط با هتل پالم دبي اين است که اکثرا هومطنان ايراني در آن اقامت داشته که همين مسئله ، محيط هتل را دوستانه تر کرده است
بهره مندي از کامل ترين خدمات ، رعايت تميزي و بهداشت,قيمت مناسب هتل دبي پالم,دست به دست هم داده و هتل پالم دبي را به يکي از محبوب ترين هتل هاي 3 ستاره دبي در پکيج هاي تور دبي تبديل کرده است .
هتل دبي پالم در مجموع داراي87 اتاق در انواع و سايز هاي مختلف ميباشد اتاق هاي هتل دبي پالم شامل اتاق و سوئيت استاندارد ، پاک و بدون دخانيات است که به تازگي بازسازي شده و از طراحي زيبا و دلنشيني برخوردارند . مبلماني مدرن و راحت و فضايي دنج براي ايجاد آسايش ميهمانان اين اتاق ها تدارک ديده شده است . هر اتاق داراي يک بالکن با چشم انداز شهر توريستي دبي بوده و داراي امکاناتي کامل مي باشد .

اتاق هاي هتل پالم دبي مجهز به : حمام ، سشوار ، سيستم سرمايشي، تلويزيون ال سي دي ، ماهواره ، تلفن ، يخچال ، و سيستم تهويه مطبوع مي باشد . تمام تدابير لازم در اتاق هاي اين هتل 3 ستاره انجام شده تا ميهمانان از اقامت در آن احساس رضايت کرده و آرامش را تجربه نمايند .سرويس خدماتي به صورت شبانه روز جوابگوي نيازهاي گردشگران تور دبي هتل دبي پالم بوده و همواره براي نظافت و آراستگي اتاق هاي هتل پالم دبي تلاش مي نمايند . هزينه اقامت در اين اتاق هاي زيبا بسيار مناسب بوده و پذيراي ميهماناني با هر توان مالي خواهد بود .

امکانات هتل دبي پالم استخر روباز ،ميز بيليارد ، صندوق امانات ، ترانسفر رايگان به فرودگاه ، ساحل و مراکز خريد ، قابليت اتصال به اينترنت پر سرعت رايگان ، آسانسور ، صرافي ، خدمات شستشوي لباس ، خدمات کپي و فکس ، خدمات خانه داري و پذيرش و تحويل سريع از جمله امکانات رفاهي هتل پالم دبي مي باشد .اما امکانات هتل به اين ها محدود نشده و برنامه هاي مفرح و سرگرم کننده اي را که شب ها در کلوپ هتل برگزار مي گردد را شامل مي شود .

هتل دبي پالم 3 ستاره ،تنوعي از رستوران ها و باشگاه هاي تفريح شبانه را به همراه انواع و اقسام سرگرميها به ميهمانان خود ارائه ميدهد. اينترنت رايگان نيز در دسترس علاقه مندان قرار دارد.بار و دو رستوران نيز در اين هتل 3 ستاره مشغول ارائه خدمات بوده و انواع نوشيدني ، خوراک هاي لذيذ محلي و غذاهاي متوع بين المللي را مطابق با ذائقه ميهمانان طبخ کرده و از ايشان پذيرايي مي کند .