هتل بزرگ فردوسی تهران

آدرس هتل : استان تهران ، تهران، میدان امام خمینی، ابتدای خیابان فردوسی، خیابان کوشک مصری، جنب کاخ وزارت خارجه، شماره 24
امكانات : رستوران ، کافی شاپ ، سالن بدنسازی ،استخر ،پارکینگ ،صندوق امانات ،تلفن ،تلویزیون، یخچال، سوناوجکوزی ،سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت بی سیم، آسانسور، خشکشویی ، سالن پذیرایی ، مینی بار ، خانه داری 24ساعته ، باشگاه بیلیارد
در مرکز فرهنگی – تجاری تهران در نزدیکی بازار بزرگ و مجاورت موزه های ایران باستان، آبگینه، سکه و جواهرات، کاخ گلستان، دروازه تهران (سر در باغ ملی) و ایستگاه مرکزی مترو قرار دارد.
هتل بین المللی بزرگ فردوسی در 17000 مترمربع تاسیس و بطور مرتب گسترش، بازسازی و نوسازی می شود.
هتل هم اکنون در 6 طبقه با 230 اتاق، سوئیت و رویال سوئیت، رستورانهای متنوع سنتی، ایرانی، فرنگی و بوفه، تالارهای متعدد جشن و ضیافت، سالن همایش پیشرفته، استخر و مجموعه های ورزشی و تفریحی، سیستم اینترنت پر سرعت بی سیم (Wi-Fi) و پارکینگ طبقاتی، جایگاه ممتازی را در صنعت هتل داری کشور ایجاد کرده است.
رستوران و کافی شاپ های هتل فردوسی تهران
سالن فردوس: مخصوص سرو صبحانه
رستوران فرانسوی:با دکوراسیون و فضای کلاسیک فرانسوی طراحی و تزئین شده است و برای میهمانی های خاص تا ظرفیت 80 نفر مناسب می باشد.
رستوران زیتون: به صورت شبانه روزی .به همراه نوای دلنشین پیانو توسط استاد چیره دست در ساعاتی خواص. با ظرفیت 350 نفر با تصاویری از پرسپولیس و هاوایی تزیین شده است.
رستوران سنتی ترمه: محیطی جذاب و دیدنی است که با دکوراسیون و موسیقی سنتی زنده ایرانی و غذای خاص و سنتی خود یادآور خاطره های گذشته و تهران قدیم می باشد.
فاصله تا نمایشگاه بین المللی 24 دقیقه با ماشین (14.7کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه امام خمینی 40 دقیقه با ماشین (50.6 کیلومتر)
فاصله تا فرودگاه مهر آباد 22 دقیقه با ماشین (12 کیلومتر)