معرفی جاذبه‌های گردشگری اصفهان زمینه جذب گردشگران را فراهم می‌کند

نائب رئيس شوراي شهر اصفهان گفت: معرفي جاذبه‌هاي گردشگري اصفهان زمينه جذب گردشگران را فراهم مي‌کند.
به گزارش تسنيم از اصفهان، احمد شريعتي ظهر امروز در جلسه علني شوراي اسلامي شهر اصفهان با اشاره به برگزاري نمايشگاه يارمهربان اظهار داشت: نمايشگاه يارمهربان به منظور توسعه فرهنگ کتابخواني در حال برگزاري است، يکي از راه‌هاي اصلي براي گسترش فرهنگ کتاب و کتابخواني در بين نوجوانان شهر اصفهان به شمار مي‌رود.
وي پيرامون مصوبه شوراي شهر اصفهان در زمينه کمک به دانش‌آموزان بي‌بضاعت شهر بيان کرد: مصوبه کمک به دانش آموزان بي‌بضاعت 400 ميليون تومان به شمار مي‌رود که با توجه به تعداد بالاي اين دانش آموزان بايد اين مبلغ به 500 ميليون تومان افزايش يابد تا کمک بيشتري به دانش آموزان بي‌بضاعت انجام شود.
نائب رئيس شوراي شهر اصفهان با اشاره به جاري‌شدن آب در رودخانه زاينده‌رود خاطرنشان کرد: جاري‌شدن آب در رودخانه زاينده‌رود در جذب گردشگر بسيار موثر است و معاونت فرهنگي شهرداري اصفهان بايد در معرفي جاذبه‌هاي گردشگري تلاش بيشتري داشته باشد.
وي با بيان اينکه مراجعه شهروندان براي دريافت پروانه ساختماني در روزهاي پاياني سال افزايش يافته، تصريح کرد: همه ساله با توجه به تعداد بالاي مراجعان براي دريافت پروانه‌هاي ساختماني تعدادي از اين پرونده‌ها به دليل محدوديت زماني ناقص مي‌ماند.
شريعتي با تأکيد بر اينکه با توجه به روند افزايش قيمت عوارض، پرونده‌هاي ناقص در سال جديد بر اساس تعرفه سال جديد محاسبه مي‌شود، گفت: شهرداري لايحه‌اي را براي محاسبه پرونده‌هاي ناقص 2 ماهه نخست سال جديد بر اساس نرخ‌هاي قبلي به شورا ارائه دهد.
وي با اشاره به ضرورت ايجاد مديريت پدافند غيرعامل در شهر اصفهان تصريح کرد: فعاليت‌هاي مديريت بحران در حال پيگيري است اما با توجه به وقوع آني بحران‌ها، با مديريت پدافند غيرعامل مي‌توان از بحران‌هاي زيادي پيشگيري کرد.
نائب رئيس شوراي شهر اصفهان با انتقاد از نبود مديريت پدافند غيرعامل در مديريت شهري بيان کرد: اصفهان بيش از 2 ميليون نفر جمعيت دارد و با توجه به اين موضوع، ايجاد چنين مديريتي در شهر ضروري است.