مراکز خرید مارماریس

مارماريس گوشه اي از بهشت است که در طول سال مي توان همنشيني همه طيف هاي رنگهاي سبز و آبي را در آن مشاهده نمود .فراواني گردشگاههاي موجود در کناره سواحل طولاني ، وجود بنادر طبيعي ، نزديکي به شهرهاي آنتيک ، زيبايي هاي طبيعي ، امکانات تور آبي ، بنادر مدرن کشتيهاي تفريحي ، امکانات مناسب خليج براي هر نوع ورزشهاي آبي ، از هتلهاي 5 ستاره تا پانسيونهاي بسيار خوب ، شهري بهشتي را بوجود آورده است که هم گردشگران با هر نوع سليقه مي توانند تعطيلات دلخواه خود را در آنجا بگذرانند . ماماريس که تا چندي پيش با ماهيگيري ، صنايع ابري و گياهان معطر خود مشهور بود امروز بصورت يک شهر و مرکز توريستي بزرگي در آمده است . علاوه بر اينکه بواسطه بنادر طبيعي براي کشتي هاي تفريحي درياي مديترانه ، در کتارخانجات کشتي سازي خليج يالانجي نيز تعمير و نگهداري کشتي هاي تفريحي انجام مي پذيرد .
تور مارماريس

مراکز خريد مارماريس شرايط خريد را براي گردشگران مهيا مي کند . مغازه ها و فروشگاهها در مارماريس سرپوشيده و سر باز هستند شما با قدم زدن در شهر مارماريس مي توانيد خريدهاي خوبي کنيد . در بازار مارماريس ترکيه مي توانيد اجناس چرم و جير عالي، لوازم مسي و برنجي، جواهرات و ساير اشيايي که از عقيق ساخته شده اند را پيدا ميکنيد . در بين صنايع دستي زنان ، مشهورترين آنها انواع سوزن کاري را مي توان در مارماريس پيدا نمود. همچنين عسل با طعم کاج و صنوبر عالي هم ميشود در آنجا پيدا کرد . از اول مهر تا آخر آبان اکثر فروشگاهها و مغازه ها 50 درصد حراج ميشوند.

شب‌هاي گرم مارماريس را مي‌توان با جنب‌وجوش نيمه‌ي شرقي شهر، بازار و کافه‌هاي همان حوالي گذراند. معروف‌ترين مراکز خريد شهر مارماريس ترکيه ، تانساش و ميگروس هستند که فروشگاه‌هايي از برند‌هاي جهاني دارند، ولي اگر به دنبال سوغاتي‌هاي خاص ترکي هستيد، فروشگاه‌هاي تابلو فرش و لباس‌هاي چرمي را در تمام شهر مي‌توانيد پيدا کنيد، فقط بايد چانه‌زدن بلد باشيد؛ معمولاً مي‌توانيد با نصف همان قيمت اوليه، فروشنده را راضي کنيد به هر حال هيچ‌کس بدش نمي‌آيد يک خريد خوب و مناسب هم در برنامه‌ي سفرش داشته باشد.