غواصی در آنتالیا

يکي از بهترين تفريحات آنتاليا ، غواصي ست . آنچه در آبهاي مديترانه خواهيد ديد و تجربه خواهيد کرد ، برايتان خاطره اي به ياد ماندني و زيبا از تور آنتاليا خواهد شد . آنتاليا يکي از نقاط مورد توجه غواصان است و منطقه سيده ، بهترين نقطه براي شيرجه زدن به درون آب است و زيبايي هاي درياي مديترانه در اين منطقه بيشتر بچشم مي آيد . ?? سکوي شيرجه از کِمر تا Kas وجود دارد که شيرجه زدن از روي هر يک از آنها لذت خاص خود را دارد . در تور غواصي آنتاليا مي توانيد ناهار را در کشتي ميل نماييد و از ساعات خود نهايت لذت را ببريد .

تور غواصي در آنتاليا
همانطور که مي دانيد بهترين راه براي کشف دنياي زير آب و لذت بردن از گونه هاي گياهي و جانوري زير آب ، غواصي است . غواصي در ترکيه بسيار محبوب است و غواصان از سراسر دنيا به ترکيه مي آيند تا نقاط بکر و کشف نشده درياي مديترانه را براي غواصي امتحان کنند . در آنتاليا هم مراکز غواصي زيادي وجود دارد و استاندارد تجهيزات و ايمني غواص بسيار متفاوت است. علاوه بر آنکه با غواصان دنياي زير آب را تجربه مي کنيد ، با موجودات آبي هم آشنا مي شويد . مي توانيد در تور غواصي در آنتاليا علاوه بر غواصي ، از تماشاي دنياي بديع و زيباي زير آب لذت ببريد . در مرکز تجمع غواصان حرفه اي آنتاليا ، شما آموزشهاي لازم در مورد غواصي و در آبهاي آزاد را فرا خواهيد گرفت . اگر کساني که قبلا غواصي کرده اند مدرکي در اين رابطه کسب نکرده باشند کافيست در اينجا استعدادهاي خود را به صورت عملي به نمايش بگذارند تا ديپلم غواصي در آنتاليا ترکيه به آنها اعطا شود .

تور غواصي آنتاليا
بر اساس تجربه و علاقه و توانايي هاي شما تور غواصي آنتاليا به دو دسته تقسيم مي شود :
? – غواصي نمايشي (براي کساني که تابحال اين تجربه را نداشته اند): درس نظري توسط مدرسين غواصي داده مي شود. تمرين هاي گرم کردن : ?? دقيقه تمرين غيرواقعي و شيرجه در آب با عمق ? متري به همراه مدرس و بالا آمدن به سطح آب .
? – غواصي با قايق (براي غواصان مجرب): اين گزينه براي غواصان داراي مدرک حرفه اي مي باشد و شامل بازديد از صخره هاي زير آب ، کشتي هاي غرق شده ، غار ها و غواصي هاي شبانه به همراه راهنماي مجرب است. (تور آنتاليا)