زیبا ترین مکان های دنیا

بهترين مقاصد گردشگري جهان: مکان هاي رويايي و فوق العاده فقط در داستان هاي نيستند بلکه بر روي زمين هم پيدا مي شوند . شهرهايي بي نظير که هر ساله تعداد زيادي گردشگر را از سراسر جهان براي بازديد به سوي خود مي کشانند . توريستي ترين مکان هاي دنيا در اين مطلب گرد هم آمده اند تا شما را به بازديد از خود دعوت کنند .
شهر کولمار فرانسه
در ايالت آلزاس فرانسه در شمال شرقي فرانسه زيباترين شهر اروپا يعني کولمار واقع شده است . شهر کولمارفرانسه به ونيز کوچک مشهور گشته از آن جهت که ميدان ها، فواره ها و کانال هاي زياد و زيبايي دارد که هر گردشگري را به خود خيره مي کند . جالب است بدانيد شهر کولمار فرانسه زادگاه فردريک بارتولدي سازنده ي مجسمه آزادي مي باشد . تور هاي لحظه آخري

جزاير فارو
جزايرهجده‌ گانه‌اي در شمال اروپا و منطقه ي اسکانديناوي، بين درياي نروژ و اقيانوس اطلس شمالي تقريباً در فاصله‌اي مساوي از ايسلند، نروژ و بريتانيا که به نام فارو يا جزاير فارو در لغت به‌معني «جزاير گوسفند» مي‌باشد و پايتخت آن تورشان است وجود دارد .

قصر نوي شوان اشتاين آلمان
در جنوب کشور آلمان به دستور پادشاه وقت بايرن به نام لادويگ دوم در سال ???? توسط کريستيان جانک قصر نوي شوان اشتاين (در آلماني: Neuschwanstein) ساخته شد . يکي از محبوب‌ترين نقاط توريستي در کشور آلمان قصر نوي شوان اشتاين، آلمان مي باشد

کاپادوکيه ترکيه
در مرکز آناتولي سرزمين باستاني و پهناوري به نام کاپادوکيه واقع شده که توريستي ‌ترين بخش استان آناتولي , نوسهير(Nev?ehir) است . کاپادوکيه از سال ???? جزو ميراث جهاني يونسکو ثبت شده و منطقه باستاني گورمه که مجسمه‌هاي باستاني را شامل مي شود معروف ترين قسمت کاپادوکيه مي باشد .

هويي آن ويتنام
در ساحل درياي جنوب چين در ويتنام در استان گوانگ شهرهويي آن با جمعيتي معادل ??? هزار نفر يکي از ديدني ترين مکان هاي دنياست که تمام شهرهويي آن با فانوس هاي رنگي و کوچک تزيين شده که در شب ها جلوه اي فوق العاده ديدني به شهر مي دهد.

گرينلند
بزرگترين جزيره جهان با وسعت ????????? کيلومتر مربع منطقه اي خودمختاردر دانمارک است که گرينلند ناميده ميشود . گرينلند به معني «سرزمين سبز» يا «سبزستان» بوده و توسط گروهي وايکينگ نروژي کشف شد . پايتخت گرينلند به زبان بومي نووک و به زبان دانمارکي گودت‌هاب مي باشد و شفق هاي قطبي که در آسمان شب گرينلند وجود دارند مهمترين دليل محبوب بودن گرينلند نزد گردشگران است .

ونيز، ايتاليا
در شمال ايتاليا و در ميان درياي آدرياتيک , ونيز يا شهر کانال‌ها با جمعيتي بالغ بر ???، ??? نفر مرکز ناحيه وِنِتو در ايتاليا مي باشد . يکي از شهرهاي توريست پذير جهان ونيز ايتاليا بوده که به دليل اينکه بصورت جزيره‌هاي کوچکي است و خشکي‌ها به وسيله کانال‌ها از هم جدا شده‌اند تردد در شهر به وسيله قايق صورت مي پذيرد .

کاتماندو، نپال
پايتخت کشور نپال و بزرگترين شهرنپال کاتماندو است که در ارتفاع ?,??? متري از سطح دريا و در مرکز نپال ، در دره کاتماندو و در کنار رودخانه بگماتي واقع شده‌است . نام کاتماندو از ترکيب واژه‌هاي سانسکريت “کاسث” به معني چوب و “مانداپ” به معني سايه ‌سار بوجود آمده و علت اين نام گذاري ساختمانهاي چوبي بي نظير فراواني است که در اين شهر توريستي مي باشد .


gardesh.info