خرید در پاریس

تور فرانسه- پاریس بدلیل داشتن موقعیت های خرید بیشمارش بسیار معروف است. عطر، پنیر، نوشیدنی ها، لباس و مد، جواهرات و عتیقه جات این شهر شهرت خاصی دارند. مغازه ها، فروشگاه های خیابانی، کتاب فروشی ها و مراکز خرید لوکسی هم هستند که اجناس دست دوم به فروش می رسانند مانند پرینتامپس و گالری فروشگاه لافایت. خیابان مونتاین و خیابان فوبورگ سنت هونری در کنار ساحل چپ در منطقه ی دوماری از جمله معروف ترین مکان هایی هستند که لباس های فاخر و درجه یک بفروش می رسانند. بوتیک های معروفی که برندهای شانل، رالف لورن، گوچی، والنتینو، لاوین، ژان فرانکوفر و هرمس را به همراه بهترین جواهرات دنیا عرضه می دارند، همگی در منطقه ی وندوم و خیابان دولاپایکس مستقر شده اند.

فروشگاه لافایت واقع در بلوار 10 هاوسمن: دیدن دکوراسیون داخلی این فروشگاه 10 طبقه ی تاریخی به همراه تزئینات بسیار شیک و گنبد ساخته شده از استیل و شیشه ی دودی به تنهایی تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. این مرکز خرید باشکوه و وسیع محل عرضه ی کالاها و برندهای معروف و بیشمار است. / دوشنبه تا شنبه از 9:30 صبح تا 6:45 عصر (پنج شنبه تا 9 شب).

لوبون مارچ واقع در خیابان 22 سیورس: اکثر مراکز خرید پاریس در بخش ساحل راست قرار گرفته اند اما لوبون مارچ در ساحل چپ مستقر شده؛ با این حال همان امکانات را ارائه می کند ولی خلوت تر است. یک پارک زیبا هم در مقابل آن قرار گرفته که می توانید پس از خرید در آن استراحت کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید. بزرگترین فروشگاه مواد غذایی شهر در اینجا قرار گرفته و تامین کننده ی تمام مایحتاج شما خواهد بود.

پرینتمپس واقع در بلوار 64 هاوسمن: یکی از برترین مراکز خرید شهر است که در منطقه ی اپرا گارنیر و در ساحل راست رودخانه ی سن مستقر شده است. / دوشنبه تا شنبه ها از 9:35 صبح تا 7 عصر مشغول به کار می باشد.  

منبع: lastsecond.ir