جاذبه های گردشگری لاس وگاس

لاس وگاس پايتخت تفريحي جهان :
لاس وگاس در ???? ميلادي به طور رسمي شهر اعلام شد و عنوان بزرگ‌ترين شهر تأسيس شده در آمريکا در قرن بيستم را دارد.نام اين شهر که در زبان اسپانيايي به معني مراتع سبز است گاهي صرفا وگاس خوانده مي‌شود و يکي از بزرگ‌ترين مراکز سرگرمي در دنيا بشمار مي‌آيد. برخلاف نام آن به دليل قرارگرفتن در صحراي نوادا آب و هواي خشک و بي آبي دارد.

بزرگترين مراکز تفريحي در لاس وگاس :
بزرگ‌ترين کازينوها و مراکز تفريحي بزرگسالان در اين شهر، دربلوار لاس وگاس، جمع شده‌اند. در آن دوران شهر لاس وگاس به صورت مرکز تردد و ديد و بازديد و اجتماع درآمده و زبانزد مردم قرارگرفت. زيبا ترين رقص فواره در لاس گاس قرار دارد.اين شهر معروف باعث سرگرمي زياد مردم شده ومردم آن جا به بازي معتاد شده اند وآب هاي آن جا به مرور کم وکمتر مي شود واين يک مشکل بزرگ براي اين شهر بزرگ وتفريحي است.) تور هاي لحظه آخري

شهر لاس وگاس بدرستي دربردارنده بزرگترين کازينوهاي جهان است. جمعيت اين شهر تا سال ???? بالغ بر ???،??? نفر و جمعيت شهر و حومه بالغ بر ?،???،??? نفر شمارش شده است . بطور کلي شهر لاس وگاس در جهان در نوع خود يکتا و بي نظير است و ساليانه بيش از ?? ميليون شهرونداز ديگر ايالات آمريکا و نيز اروپا و آسيا از اين شهر ديدن مي‌کنند. يک چهارم درآمد مهم اين شهر در درجه اول از راه ماليات کازينوها و سه چهارم بقيه از درآمدهاي برنامه‌هاي نمايشي به زبان ديگر شوها, رستورانها و فروش کالاهاي توريستي و اجناس لوکس تامين مي‌شود.


gardesh.info