اماکن تفریحی دبی

سرزمين عجايب
جاذبه گردشگري امارات- يک ماجراجويي فراموش نشدني در پيشرفته ترين پارک آبي دنيا در انتظار شماست. اين پارک با مساحتي حدود 5 هکتار مابين هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلي جميرا قرار دارد. پارک آبي وايلد وادي به شکلي طراحي گرديده تا ساعتهاي مديدي از لذت و هيجان را به جستجوگران هيجان و همچنين خانواده ها تقديم نمايد. با بيش از 23 نوع وسيله تفريحي و سرگرمي آبي که بيشتر آنها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازديد کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پيوسته از حرکت بر روي آب در طول اين مراحل لذت ببرند. طراحي هنرمندانه وسيله ها شامل هشت سرسره آبي انفجاري و دو بخش موج سواري در اين پارک، هيجان فوق العاده اي را براي تمامي سنين به همراه مي آورد.
شما مي توانيد حالت بي وزني را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کيلومتر در ساعت بدون ديدن کوچکترين آسيبي تجربه نماييد. اين سرسره بلندترين و پر سرعترين سرسره دنيا (بغير از آمريکاي شمالي) مي باشد که يک سقوط نفس گير 33 متري همراه با يک آبشار به عمق وادي را براي شما خلق مي نمايد. اين پارک بر اساس افسانه قديمي سندباد طراحي گرديده است. نوع طراحي و توجه به جزئيات مانند خلق شخصيت هاي کارتوني براي کمک کردن به ساختار موضوع باعث گرديده تا اين پارک آبي، جايزه بهترين طراحي و ارائه پارک هاي آبي را از طرف انجمن نوآوري در ساخت پارک هاي آبي، به خود اختصاص دهد.
همه چيز براي تفريح و هيجان مهياست. از پرتاب شدن توسط يک شاتل با سرعت 130 کيلومتر در ساعت به ارتفاع 64 متري در عرض 2.5 ثانيه گرفته تا يک شترسواري در محوطه پارک...
زماني که از پل قرهود در نزديکي پارک کنار خور عبور مي کنيد، متوجه سقف هايي رنگارنگ و درخشان خواهيد شد. اينجا سرزمين عجايب است. يکي از منحصر بفردترين پارک هاي سرگرمي در منطقه خاورميانه.
اين پارک از سه بخش تشکيل گرديده است: خيابان اصلي، پارک سرگرمي ها و پارک آبي (SplashLand) که در هر بخش سرگرمي ها و تفريحات مختلفي ارائه مي گردد. تعداد بسيار زيادي از دستگاه ها و ماشين
ها و وسايل بازي (چه در داخل سالن و چه در فضاي باز) تمامي سنين را به هيجان وا مي دارد. همه چيز براي تفريح و هيجان مهياست. ازپرتاب شدن توسط يک شاتل با سرعت 130 کيلومتر در ساعت به ارتفاع
64 متري در عرض 2.5 ثانيه گرفته تا يک شترسواري آرام. و در کناراينها مي توانيد از ساير امکانات اين پارک مانند استخرها، فروشگاه هاي عرضه مواد غذايي و نوشيدني و غيره استفاده نماييد.
وروديه: 140 درهم براي بزرگسالان و 120 درهم براي سنين 4 تا 12 سال

ساعات کار:
ژانويه تا فوريه: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر
مارچ تا مي: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر
جون تا آگوست: 1 بعد از ظهر تا 9 شب
سبتامبر تا اکتبر: 11 صبح تا 7 بعد از ظهر
نوامبر تا دسامبر: 11 صبح تا 6 بعد از ظهر

سياره سحر آميز
يکي از محبوبترين محل ها براي کودکان در دبي، سياره سحرآميز درمرکز خريد سيتي سنتر مي باشد. البته وجود بازيهاي ويدئويي متعدد در اينجا، ساير سنين را نيز به خود جلب مي کند.
اين شهر بازي در مرکز خريد معروف سيتي سنتر قرار دارد. اين مجموعه مورد علاقه بسياري از خانواده ها و کودکان آنها مي باشد.چرخ و فلک ، تاب گردان، قطار برقي، اتومبيل سواري و بازيهاي ويدئويي و الکترونيکي گوناگون از جمله امکانات اين شهر بازي ميباشد. هزينه بليط هر بازي 2 درهم مي باشد ولي کودکان با خريد يک بليط 50 درهمي مي توانند تا هر اندازه که مايل باشند از امکانات اين شهر بازي استفاده نمايند.