تصاویری زیبا از قشم جزیره شگفتی ها

قشم بزرگترين جزيره خليج فارس است. اين تنها مشخصه اين جزيره زيبا نيست. بلکه به جرات مي توان گفت که جزيره قشم جزيره شگفتي هاست . از جمله اين شگفتي ها مي توان از بزرگترين غارهاي نمکي که در اين جزيره وجود دارند نام برد که خودش يکي از مناطق ديدني آن است. سواحل زيبا و تميز اين جزيه فرصتي براي شنا کردن به گردشگري مي دهد.

از طرف ديگر در اين جزيه ما جنگل حرا و جنگل هاي مانگرو را مي بينيم که زيستگاه گونه هاي مختلف جانوري و پرندگان نادر است. که براي علاقه مندان به طبيعت گردي و پرنده نگري مي تواند فرصت خوبي را فراهم کند. تور هاي پرنده نگري مي توانند جزيره قشم را به عنوان يک مقصد برتر پرنده نگري به ديگران معرفي کنند. قشم اين فرصت را براي هر گردشگري فراهم مي کند که از گونه هاي جانوري زيبا ديدن کند. از جمله اين که شما مي توانند براي ديدن دلفين ها با قايق به دريا بروند.

لاکپشت هاي عقابي از ديگر جانوارني هستند که در قشم زندگي مي کنند و براي هر بيننده جذاب و زيبا محسوب مي شوند.

اما شايد يکي از ديدني ترين مناطق قشم دره ستارگان و دره تنديس ها باشد. شما ناگهان خيال مي کنيد که در يک سياره کهکشاني گام گذاشته ايد . مناطقي را مي بينيد که انگار در يک سياره زيبا پا گذاشته ايد.

ورزشهاي آبي چون غواصي با قيمت هايي که مشابه آن را در هيچ کشوري ديگري از جهان نمي توانيد تجربه کنيد در ديواره هاي زيباي مرجاني از ديگر جاذبه هاي گردشگري است که علاقمندان به طبيعت گردي را به جزيره قشم مي کشاند .

از قديم هم خريد کردن از قشم مرسوم بوده است. بسياري از مسافارن براي خريد لوزام با قيمت هاي مناسب تر به بازارهاي ارزان جزيره قشم گام مي گذاشتند. جزيره قشم آثار تاريخي فراواني نيز دارد از جمله قلعه پرتقالي ها که جاي ديني است. در کنار آن کارگاه هاي سنتي لنج سازي نيز در نوع خود جالب و ديدني است. خلاصه اين که قشم را بايد ديد چون سرزمين شگفتي ها است.