ارزان‌ترین مراکز خرید پوشاک استانبول

تور ترکيه - کشور ترکيه به علت بازديد بي شمار توريست ها به طور ساليانه، يکي از مراکزي است که پوشاک و برند هاي معتبري را ميزبان مي باشد. يکي از شهر هايي که در اين زمينه پيشتاز است شهر استانبول مي باشد که از مراکز خريد و مغازه هاي فروش پوشاک مملو شده است. کارخانه هاي برند هاي معتبر پوشاک فراواني نيز در اين شهر تاسيس شده اند. اما ما در اين مقاله قصد داريم ارزانترين اين مراکز را به شما معرفي کنيم.

به گزارش آلامتو به نقل از گردشگرها ؛ خريد کردن قسمتي از هر سفر است. خريدي خوب است که در آن جنس و کالايي که تهيه مي کنيد هم از کيفيت خوبي برخوردار باشد و هم مد روز باشد. علاوه بر اين ها بايد از مد روز پيروي کند و مطابق با سليقه شما باشد. نرخ هاي کلي اجناسي که در اکثر مغازه هايي که در استانبول مشغول به فعاليت هستند مطابق با اتيکت رويشان مي باشد به جز مواقعي که حراج کلي و در زمان هاي خاص به ويژه اعياد با تخفيف ارائه مي شود. اما شما مي توانيد با کمي وقت گذاشتن مراکزي را در استانبول بيابيد که کالاها به صورت بسيار ارزان ارائه مي شوند.

اکثر افرادي که استانبول را به عنوان مقصد سفر خود تعيين مي کنند به دنبال اين هستند که با بهترين مغازه هاي اين شهر آشنا شوند.
ممکن است ابتدا که وارد بازار هاي اين شهر مي شويد، از سبک اين بازار ها و شلوغي آن ها خوشتان نيايد. ويترين هاي مغازه هاي آن بازار ها لوکس نيست و لباس ها در هم به نظر مي رسد. اما در داخل اين اجناس مي توانيد لباس هايي با مارک هاي مانگو ، زارا و مارک هاي معروف ديگر را با نرخ بسيار بسيار ارزان پيدا کنيد. اسامي تعدادي از اين مراکز خريد استانبول به شرح ذيل مي باشد.

مرکز خريد بي اوغلو ايش در منطقه تکسيم
اگر هنگامي که به ترکيه مسافرت کرديد به استانبول رفتيد و در هتلي مستقر شديد که نزديک به منطقه تکسيم و يا اين که در خود اين منطقه مي بود حتما از مرکز خريد بي اوغلو ايش بازديد کنيد. اين مرکز در خيابان استقلال و در وسط اين خيابان قرار دارد. مارک هاي معروف توزيع لباس با قيمت هاي بسيار پاييني در اين مرکز وجود دارد که شما را شگفت زده مي کند.

مرکز خريد ترکوز پاساژ در منطقه تکسيم استانبول
ترکوز پاساژ يکي ديگر از مراکزي است که در خيابان استقلال واقع شده و مارک هاي معتبر ارزاني در آن يافت مي شود. تيشرت ، شلوار و پيراهن از جمله اجناسي است که در اين بازار يافت مي شود و تنها به قيمت هاي ??? ليره تا ?? ليره عرضه مي شود.

هنگامي که به چهار راه بشيکتاش استانبول مراجعت کرديد با تعداد زيادي مغازه روبرو مي شويد که ارزان ترين و معروف ترين آن ها پاساژ سينان است. تاپشا و براشکا از جمله مارک هايي هستند که با قيمت ارزان و مناسب در اين مکان مي توانيد تهيه کنيد. لباس هاي شب مناسبي نيز در اين پاساژ يافت مي شود.
سه شنبه بازار هاي مختلفي در روز هاي سه شنبه شهر استانبول برگزار مي شود که يکي از معروف ترين بازار هايي که اين زمينه وجود دارد را مي توان سه شنبه بازار منطقه کاديکوي نام برد. در منطقه کاديکوي استانبول مراکز خريد زياد است اما مي توانيد در سه شنبه بازار اين منطقه بهترين و به روز ترين لباس ها را با نرخ مناسب تهيه کنيد .

اوپرا اونور پاساژ در منطقه کاديکوي استانبول
يکي از قديمي ترين بازار هايي که در شهر استانبول يافت مي شود اوپرا اونور پاساژ مي باشد که در منطقه کاديکوي استانبول است. نرخ مناسب اجناسي که در اين بازار وجود دارند و همچنين از قيمت مناسبي برخوردارند باعث شده است که اين بازار در ليست ما وجود داشته باشد. يکي از مراکزي که اجناس آن به حدي ارزان است که شما دست پر از اين بازار بيرون خواهيد آمد همين بازار مي باشد.
در ادامه تعدادي از بازار هايي که براي اين خريد ها مناسب هستند را به شما معرفي مي کنيم. براي خريد پوشاک در استانبول بهترين نقطه خيابان استقلال، خيابان جمهوريت و خيابان روملي است. آخرين دست آورد هاي صنعت پوشاک و کيف و کفش در اين خيابان ها به چشم مي خورد. مرکز خريد آتاکوي گالريا در منطقه آتاکوي آک مرکز و مرکز خريد کاروسل در منطقه کرکوي را نيز نبايد از قلم براي خريد استانبول بياندازيد.

خريد از اين بازار ها بايد با دقت انجام شود تا مبادا در هنگام خريد اجناس نامرغوب به شما فروخته شود. همچنين به علت اين که اين بازار ها بسيار پر رفت و آمد هستند مراقب اجناس ارزشمند خود باشيد.

اگر ساکن هتل هاي ? ستاره يا ? ستاره در تور ترکيه و تور استانبول باشيد نيز مي توانيد از فروشگاه هاي مخصوص اين هتل ها به منظور خريد سوغاتي و … استفاده کنيد. اما در کنار اين امکانات برخي فروشگاه هاي سطح شهر هم از امکانات خوبي براي فروش به ايرانيان برخوردارند که در اين مورد بايد با تورليدر خود مشورت نماييد.