سفر به شهرهای تایلند

بطور کلي تايلند از نظر تفريحي کشوري بسيار غني است. ديدني هاي تايلند،مراکز خريد تايلند ،هتل هاي تايلند و مراکز تفريحي تايلند براي گذران اوقات فراغت بسيار عالي هستند..بانکوک پايتخت تايلند است و اکثر توريست ها مايلند به اين شهر سفر کنند،با اين وجود شهر هاي توريستي زيادي در تايلند وجود دارد . شما ميتوانيد شهر ها و جزيره هاي ديگري از اين کشور رو هم انتخاب کنيد به طور مثال ميتونيد بانکوک رو با پاتايا و يا پوکت يا سامويي ترکيب کنيد . يا هر کدم از شهر ها به تنهايي انتخاب کنيد.البته به سفر شما هم بستگي داره.اگه داريد براي خريد ميريد بهتره به بانکوک بريد.اگه براي تفريح ميريد پوکت و پاتايا بهترين گزينه ها هستن. اگه هم خريد و هم تفريح بهتره اول تفريح کنيد و بعد براي خريد به بانکوک برگرديد. تور تايلند
اينجا يه سري اطلاعات بهتون راجع به شهر هاي تايلند ميدم که انتخاب براتون راحتر بشه
بانکوک را ميتوان شهري با کيفيت بالا دانست. کيفيت هتل هاي بانکوک ، خيابانهاي بانکوک، مراکز خريد بانکوک، حمل و نقل عمومي و... قابل قبول است اما مراکز تفريحي بانکوک و ديدني هاي بانکوک در مقايسه با پاتايا و پوکت ضعيف تر است . بانکوک با تعداد بسيار زياد مراکز خريد و فروشگاه ها محل مناسبي براي خريد بشمار ميرود . ترافيک از مهمترين مشکلات اين کلان شهر است .

شهر ساحلي و بزرگ پاتايا با شهرت و محبوبيت جهاني است ، پاتايا را ميتوان بهترين و ارزان ترين گزينه براي تفريح دانست ، اين تصور که پاتايا براي خانواده گزينه مناسبي نيست کاملا اشتباه است چرا که تنوع تفريحات پاتايا و مکان هاي ديدني پاتايا براي هر نوع سليقه اي جالب و پر هيجان خواهد بود .

پوکت جزيره اي بسيار زيبا ، بزرگ با سواحل متعدد و تفريحات پوکت فوق العاده جالب است اما سفر به پوکت بدليل استفاده از 2 پرواز ( تهران - بانکوک و بانکوک - پوکت) و يا پروازهاي عربي بسيار گران قيمت ، تورها و هتل هاي پوکت نسبتا گرانتر از بانکوک و پاتايا نياز به بودجه بيشتري دارد.
اينکه هزينه هاي سفر به تايلند در چه حدوديه اينجا توضيح داديم
در رابطه با هزينه هاي بايد بگيم که هزينه بليط هواپيما و ويزا تايلند در مواقع عادي از 1500000 هزار تومان شروع ميشه به بالا که يه عوازض خروج از کشور هم روش مياد.

اقامت در هتل هاي تايلند با توجه به درجه هتل متفاوت ولي به طور معمول از شبي 600 بات (60 هزار تومان ) شروع مي شود. ليست کامل هتل هاي تايلند و توضيحاتي در رابطه با هتل هاي بانکوک، هتل هاي پاتايا و هتل هاي پوکت رو در سايت بيان کرديم ميتونيد به اونجا مراجعه کنيد و هتل دلخواهتون رو انتخاب کنيد.

هزينه غذا در تايلند در رستوران ها از دو دلار شروع ميشه به بالا ،تنوع غذايي و بخصوص ميوه اي زيادي دارند مواظب غذا خوردنتون باشيد. چون به غذاهاي اونا عادت نداريم و بيشترشونم نميخوريم بهتره با بردن کنسرو از اينجا يا پيدا کردن رستوران هاي ايراني خوب سلامتتون رو حفظ منيد.