اسکوتر برقی

 اسکوترهای برقی همان دوچرخه یا موتورهای کوچک برقی هستند که می توانید با آن در جاده مخصوص دوچرخه سواری به دیدن زیبایی های جزیره کیش بروید و اوقات خوشی را تجربه کنید. نیروی محرکه اسکوترها از باطری تأمین شده و چنانچه کامل شارژ شده باشند تا یک ساعت یا بیشتر می توانید با آنها به گشت و گذار بپردازید. نحوه استفاده از اسکوترهای برقی ساده می باشد: گاز و ترمز.
علاقه مندان می توانند در مراکز تفریحی جزیره کیش از جمله اسکله تفریحی و پارک ساحلی مرجان از ایستگاه های ویژه اسکوتر برقی را اجاره نمایند.

شرایط استفاده و قرارداد اجاره اسکوتر برقی:
- داشتن حداقل 15 سال تمام برای تکمیل فرم قرارداد اجاره و قبول مفاد آن.
- به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و پرداخت 50 هزارتومان ودیعه جهت ضمانت سلامت دستگاه.
- استفاده از وسایل ایمنی (کلاه ایمنی).
- دستگاه اسکوتر فقط جهت تردد در جاد مخصوص دوچرخه می باشد. لذا جداً از رفتن به درون معابر پیاده و سواره رو و همچنین جاده های خاکی خودداری فرمایید. در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن بازپسگیری دستگاه، اجاره کننده ملزم به پرداخت وجه 50هزارتومن جریمه نیز خواهد شد.
- خسارت وارده به دستگاه که ناشی از بی احتیاطی و عدم استفاده صحیح و تردد در مسیرهایی غیر از جاده مخصوص دوچرخه باشد به عهده اجاره کننده می باشد.
- ایستگاه هیچگونه مسئولیتی در قبال مجروح و آسیب دیدگی افراد در جریان اجاره دستگاه نداشته و اجاره کننده با علم و آگاهی از نحوه کارکرد و کنترل دستگاه آن را در اختیار گرفته است و لذا با امضا قرارداد کلیه مسئولیت پیشامدهایی که سهواً و یا عمداً در جریان اجاره توسط او به وجود می آید را تقبل می نماید و در این رابطه طرح هرگونه ادعایی را برای ایستگاه نخواهد داشت.
زمان اسکوتر سواری این موارد را رعایت نمایید:

- با سرعت زیاد نرانید.
- حتما از سمت راست حرکت نمایید.
- مراقب کودکان و سالمندان باشید.
- زمان را در نظر داشته باشید تا به موقع و قبل از اتمام شارژ باطری به ایستگاه برگردید.