پوکت، جزیره شناور روی آب

تور تايلند: پوکت يکي از اصلي ترين جاذبه هاي گردشگردي تايلند و بزرگ ترين جزيره اين کشور است.بيشتر شهرت پوکت براي سواحل زيبا و غواصي در آب هاي تميز و شن هاي سفيد آن در تور تايلند است. اما علاوه بر آن، جنگل هاي بکر و زيبا و کوه هاي سرسبز نيز دارد. به طوري که مي توان گفت نام پوکت از واژه اي مالزيايي به معناي تپه و کوه گرفته شده است.
پوکت که در درياي آندامان و خليج پاتونگ قرار دارد به وسيله پلي به بخش اصلي تايلند وصل مي شود و هتل ها و رستوران هاي فراواني در سواحل آن مي توان پيدا کرد.

پوک بهشت گردشگران تور تايلند
بيش از 70 درصد اين جزيره را کوهستان تشکيل داده است که در تور تايلند مي توان به کوهنوردي در اين کوهستان ها پرداخت. از نظر آب و هوا بايد گفت، گرم و مرطوب است و گاهي بادهاي موسمي مي وزند.
از آنجا که پوکت جزيره اي در ميان آب هاست و هيچ خشکي ديگري در اطراف آن نيست، مي توانيد آن ر ابه قايقي شناور درون استخري پرآب تشبيه کنيد.
گردشگران تور تايلند
از سال 1970 ميلادي اين جزيره ميزبان گردشگران فراواني از نقاط مختلف دنيا بوده است. مردم از سراسر جهان براي لذت بردن از سواحل زيباي اين جزيره و جنگل ها و طبيعت تقريبا بکر آن به پوکت سفر مي کنند. تقريبا يک پنجم گردشگراني که به تايلند سفر مي کنند حتما از پوکت هم ديدن مي کنند.

گردش در جزيره پوکت تايلند
يکي از امکانات بسيار خوب جزيره پوکت امکان دسترسي به آن با هر نوع وسيله نقليه از ماشين و قطار گرفته تا هواپيما و قايق است.
اين جزيره جاذبه هاي متنوعي از مراکز خريد و پارک ها گرفته تا رستوران هاي مختلف و معابد دارد که از کوچک و بزرگ و مرد و زن را سرگرم مي کنند. براي آشنايي بيشتر با جاذبه هاي پوکت با ما همراه باشيد.