هتل 4 ستاره اونیو تور دبی

هتل اونيو دبي يک هتل شهري مناسب براي کساني که قصد رزرو تور دبي را دارند ميباشد که در خيابان الرقة (Al Rigga Street) در منطقه‌ي ديره (Deira) واقع شده است و مورد توجه و اقبال گردشگران بسياري است دليل آن هم ، رعايت اصول بهداشتي و استانداردهاي هتلداري و برخورداري از پرسنلي با تجربه و امکاناتي فوق مدرن است .
از هتل اونيو دبي به راحتي ميتوان به مراکز خريد دبي و مکان هاي ديدني شهر دبي تردد کرد. شايان ذکر است که فاصله هتل تا فرودگاه بين المللي دبي 4 کيلومتر و تا باشگاه گلف چيزي حدود 2 کيلومتر مي باشد . پذيرايي از ميهمانان در هتل 4 ستاره اونيو دبي به صورت صبحانه و ناهار است .
هتل اونيو دبي در منطقه توريستي ديره قرار دارد و به مترو و مراکز خريد نزديک است و قيمت هتل اونيو دبي نيز براي سفر هاي تفريحي و کاري بسيار مناسب ميباشد
هتل اونيو دبي هتلي مناسب خانوادهاست در مجموع داراي ??? اتاق و سوييت، شامل ? سوييت و ?? جونيور-سوييت است. هتل براي هر دو گروه مسافران کاري و تفريحي ايده‌آل است. اتاق هايي لوکس و زيبا با چيدمان و طراحي منحصر و داراي دکوراسيوني مدرن است. اين اتاق ها با رنگ هايي گرم تزيين شده است و داراي مبلماني ظريف به سبک اروپايي و نور مناسب ميباشد. محيطي آرام و دنج آرامش را براي گردشگران تور دبي هتل اونيو فراهم کرده. و باعث شده تا از اقامتشان لذت برده و احساس راحتي کنند .
حمام لوکس مجهز به وان ، سشوار ، سيستم خنک کننده عالي ، تلويزيون ال سي دي ماهواره اي ، تلفن ، ميني بار و سيستم تهويه مطبوع ، چاي - قهوه ساز و اينترنت پر سرعت رايگان از جمله امکاناتي است که در اتاق هاي زيبا و دلباز هتل منهتن به ميهمانان ارائه مي گردد . همه اين امکانات و خدمات احسا رضايت خاطر گردشگران را فراهم مي کند .

امکانات هتل اونيو در تور دبي
امکانات تفريحي ورزشي هتل اونيو دبي :ميز بيليارد، سيبل دارت ، حمام آفتاب ، استخر روباز ? فصل مناسب کودکان و بزرگسالان و سالن بدنسازي مجهز مي باشد . مهمانان مي‏توانند در تراس حمام آفتاب يا در حوضچه‌ي آب گرم استراحت کنند. سرويس رفت و برگشت به پارک ساحلي و مراکز خريد نيز در اختيار مهمانان است
خدمات هتل اونيو دبي: اتاق و امکانات براي معلولين ، اتاقهاي VIP، ترانسفر فرودگاهي و سرويس رفت و برگشت رايگان به مراکز خريد و منطقه ساحلي دبي ، پذيرش ?? ساعته ، مرکز تجاري ، کرايه اتومبيل و قابليت اتصال به اينترنت پر سرعت، امکانات جلسه و ضيافت، صبحانه به صورت بوفه ، رستوران هتل با غذاهاي محلي و بين المللي و دريايي و استيک ، استخر در پشت بام ، کافه ، لباسشويي ،‌ خشکشويي ، صبحانه در اتاق ، اتو کشي ، صرافي ، فروشگاه هدايا و سوغات ، خدمات تورها ، فکس و کپي و مرکز تجارت
تور دبي رستوران هتل نيز با غذاهاي محلي ، بين المللي ، دريايي و استيک ، ميزبان ميهمانان براي صرف ناهار و شام مي باشد . در کنار استخر پشت بام ، کافه و محلي مخصوص براي حمام آفتاب نيز در نظر گرفته شده است . نکاتي که در بالا اشاره کرديم نمايانگر تلاش هاي هتل براي آسايش و راحتي ميهمانان و جلب رضايت گردشگران مي باشد .
يکي از نکاتي که هتل اونيو به آن توجه کرده اين است که غذاهاي اين هتل بين المللي بوده ولي به خاطر مسلمان بودن تمامي غذاها با گوشت هاي حلال پخته مي شوند و نوشيدني هاي الکلي سرو نمي شود.