مراکز تفریحی تایلند

تور تايلند - کشور تايلند يک کشور گردشگرپذير است. از سواحل و جنگل‌ها تا آنچه نبايد اسمش را آورد! همه و همه به جذب گردشگر در اين کشور کمک مي‌کند. در اينجا مي‌خواهيم آنچه اهل مسافرت‌هاي خارج از کشور به خوبي مي‌دانند براي ديگران مرور کنيم تا تصويري که در تبليغات از تايلند منعکس مي‌شود، روشن گردد. ما در اينجا قصد تبليغ از تايلند را نداريم چرا که چندان نياز به تبليغ ندارد. اگر در اينجا تصويري از جاذبه‌هاي گردشگري تايلند را بيان مي‌کنيم، تنها از آن رو است که بعداً با اين تصوير، خيلي کار داريم! در اينجا پنج مرکز مهم تايلند را به عنوان نمونه ذکر مي‌کنيم:

پوکت
در اين جزيره بزرگ، شما مي‌توانيد قايق‌سواري کنيد يا يک سقوط آزاد پرهيجان را تجربه کنيد. مي‌توانيد از ميان درختان دوچرخه سواري کنيد يا از موتور چهارچرخ براي اين کار استفاده کنيد. حتي مي‌توانيد سوار فيل شويد.

پاتايا
در جنوب شرقي بانکوک و در فاصله 165 کيلومتري آن قرار داد. رطوبت آن به ويژه در فصل‌هاي گرم و باراني، بسيار بالا است اما به هر حال تفريحاتي چون شنا، جت اسکي، موج سواري، اسکي روي آب، قايق سواري و غواصي کار هرروزه گردشگران است. ماکت معابد و آثار تاريخي مشهور جهان، باغ وحش و باغي پر از گل‌هاي رنگارنگ و درختان متنوع استوايي، آکواريوم تونلي در زير آب، خانه چوبي 105 متري، تماشاي تئاتر و نهايتاً مراکز خريد بزرگ، گردشگران را به سوي خود مي‌خواند.

بانکوک
پايتخت تايلند است که معماري مدرن را در کنار سنتي به نمايش گذاشته است. کاخ‌ها، موزه‌ها، رستوران‌ها، معابد، رودخانه چائوپرايا و رودخانه کواي، بازار شناور و ... از امکانات تفريحي اين شهر است.

چيانگ ماي
اين شهر تفريحي و اقتصادي در فاصله 700 کيلومتري بانکوک و در محدوده رودخانه پينگ واقع شده است. مثل بسياري از شهرهاي ديگر در تايلند، رستوران‌هايي با غذاي سنتي، هتل‌هاي شيک، پارک‌هاي متعدد و ديدني، معابدي چون په پونگ و پهاراسنگ، بخش قديمي در مرکز شهر و ... به اين شهر جاذبه‌اي خاص داده است.