ماهيگيري تفريحي در جزيره کيش

 جاذبه هاي گردشگري کيش - گستردگي سواحل، دريايي زلال، آبهايي آرام و گرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهيگيري در كيش فراهم آورده است. گردشگران جزيره کيش با ماهيگيري در سواحل زيباي اين جزيره مرجاني لحظات خاطره انگيزي را تجربه مي کنند.

ماهيگيري تفريحي در کنار ساير امکانات مناسب اقامتي و طبيعت زيباي جزيره کيش يکي از جاذبه هاي گردشگري است که همواره طرفداران زيادي در بين مسافران و گردشگران اين جزيره داشته است. در ساعات اوليه صبح و يا هنگام غروب خورشيد و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلي گردشگران علاقه مند به ورزش مفرح ماهيگيري لحظات نابي را در سواحل زيباي جزيره کيش تجربه کنند.
ماهيگيري در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است. علاقمندان مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است و بدون بهره مندي از ادوات خاص و يا دانش کافي در خصوص شرايط صيد ماهي ، تنها با هدف نشاط روحي و بهره گيري از طبيعت زيباي خليج فارس ساعاتي از وقت خود را به ماهيگيري اختصاص دهند.
ماهيگيري براي برخي از خانواده هايي که به کيش سفر کرده اند فرصت مغتنمي است تا کودکان در کنار پدر و مادر علاوه بر کسب تجربه هاي جديد در جمع خانواده با انواع ماهي هاي جنوب کشورمان و حيات گونه هاي متعدد آبزيان، بيشتر آشنا شوند.
انواع ماهى هايى كه توسط اين صيادان صيد مى شوند شامل: ماهى شير، سُرخو، سه كله، كافُر، شهرى، جاش سال، جاش طلايى، جت، هوور، كوسه، نيزه، هامور، زرده، صافى، طوطى، حلالى، گرفه و زل است.